PROJE ÖZETİ

 

    • KOA KIDS WORLD projesi sayesinde başlangıçta 145 öğrenci (%48.2 ) eTwinning projesinde yer almışken, son teste göre 261 öğrencinin (%86.7) eTwinning ile tanıştırma fırsatı yakaladıkları sonucu ortaya çıkmıştır.
    • Proje süreci boyunca stem ve deneyler hakkında bilgi sahibi olma oranı %47.5’lardan %78.4 e ulaşmıştır .Bunda atölye  çalışmalarında  yapılan bilgilendirmelerin olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir
    • Daha önce yeni tasarımlar ortaya çıkararak kendimi ifade etmeye yardımcı olacak atölye çalışmalarında yer alma oranı %50.8 den %73.4’e yükselerek , atölye çalışmalarının öğrencilerin gelişimine  olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir.
    • KOA KIDS WORLD  projesi sayesinde atıkları değerlendirici çalışmaları bilen öğrenci oranı  %47.2’den %87.4   artarak , atık atölyesi çalışmalarının amacına ulaştığı gözlenmektedir..
    • Proje süreci başladığında teknolojiyi doğru kullanan öğrenci sayısı 142  iken , proje sonunda bu oran 215’e yükselerek, proje süresince öğrencilerin  aldıkları eğitimin olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir.
    • KOA KIDS WORLD proje süresince yapılan etkinlikler sayesinde 21.yy yeterliliklerini edinebilme oranı olumlu yönde gelişmiştir.
    • Proje süreci başladığında web2.0 araçlarını tanıma ve derste kullanma öğrenci sayısı 89 iken , proje sonunda bu oran 201 ‘e yükselerek, proje süresince öğrencilerin  aldıkları eğitimin olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir.
    • KOA KIDS WORLD projesi başında  e-güvenlik konusunda bilgi sahibi olma oranı %34.2 iken, yapılan e-güvenlik konusundaki bilgilendirmeler sayesinde bu oran  %84.7 ‘ye yükselmiştir.
    • Öğrencilerin ilgi ve yetenekleri ortaya çıkaran  bir projeye katılım oranının %50’lerin üzerine çıktığı gözlenmektedir.
    • Sosyal, kültürel ve sportif alanlarda gelişim sağlayan atölye çalışmalarına katılım oranının %50’lerin üzerine çıktığı gözlenmektedir

1 yorum: