- KOA KIDS WORLD projesi sayesinde başlangıçta 145 öğrenci (%48.2 ) eTwinning projesinde yer almışken, son teste göre 261 öğrencinin (%86.7) eTwinning ile tanıştırma fırsatı yakaladıkları sonucu ortaya çıkmıştır.
- Proje süreci boyunca stem ve deneyler hakkında bilgi sahibi olma oranı %47.5’lardan %78.4 e ulaşmıştır .Bunda atölye çalışmalarında yapılan bilgilendirmelerin olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir
- Daha önce yeni tasarımlar ortaya çıkararak kendimi ifade etmeye yardımcı olacak atölye çalışmalarında yer alma oranı %50.8 den %73.4’e yükselerek , atölye çalışmalarının öğrencilerin gelişimine olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir.
- KOA KIDS WORLD projesi sayesinde atıkları değerlendirici çalışmaları bilen öğrenci oranı %47.2’den %87.4 artarak , atık atölyesi çalışmalarının amacına ulaştığı gözlenmektedir..
- Proje süreci başladığında teknolojiyi doğru kullanan öğrenci sayısı 142 iken , proje sonunda bu oran 215’e yükselerek, proje süresince öğrencilerin aldıkları eğitimin olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir.
- KOA KIDS WORLD proje süresince yapılan etkinlikler sayesinde 21.yy yeterliliklerini edinebilme oranı olumlu yönde gelişmiştir.
- Proje süreci başladığında web2.0 araçlarını tanıma ve derste kullanma öğrenci sayısı 89 iken , proje sonunda bu oran 201 ‘e yükselerek, proje süresince öğrencilerin aldıkları eğitimin olumlu yönde katkı sağladığı açıkça görülmektedir.
- KOA KIDS WORLD projesi başında e-güvenlik konusunda bilgi sahibi olma oranı %34.2 iken, yapılan e-güvenlik konusundaki bilgilendirmeler sayesinde bu oran %84.7 ‘ye yükselmiştir.
- Öğrencilerin ilgi ve yetenekleri ortaya çıkaran bir projeye katılım oranının %50’lerin üzerine çıktığı gözlenmektedir.
- Sosyal, kültürel ve sportif alanlarda gelişim sağlayan atölye çalışmalarına katılım oranının %50’lerin üzerine çıktığı gözlenmektedir
PROJENİN SONUÇLARI GERÇEKTEN MÜKEMMELDİ.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
YanıtlaSil